T-Nabídka

Přenos čísla k T-Mobile

Jak zjistím svůj OKU kód?

OKU (ověřovací kód účastníka) je 14místný číselný kód, který potřebujete k přenosu Vašeho telefonního čísla k T-Mobile. Najít OKU kód v samoobsluze Vašeho stávajícího operátora Vám pomůžou videonávody níže.

  • Kde najdu svůj OKU u Vodafone?

    Zákazníci s paušálem

    OKU snadno zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro přenos čísla > Vyřeším si sám > Zobrazit.

    Zákazníci s předplacenou kartou

    OKU snadno zjistíte v internetové samoobsluze Můj Vodafone na internetových stránkách www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení úplně dolů v patičce klikněte na Nastavení služeb > Služby. Sjeďte dolů na konec stránky k sekci Ostatní a zvolte Kódy pro přenos čísla > Vyřeším si sám > Zobrazit.

    Mobilní samoobsluha

    OKU snadno zjistíte také v mobilní samoobsluze Vodafone. Po přihlášení v záložce Moje služby vyberte službu, sjeďte dolů k sekci Ostatní služby a zvolte Další aktivní služby. Zde sjeďte opět dolů a klikněte na Změna aktivních služeb, sjeďte úplně dolů a v sekci Ostatní zvolte tlačítko Zobrazit v dlaždici Kódy pro přenos čísla. OKU kód se Vám zobrazí po zadání ověřovacího kódu.

  • Kde najdu svůj OKU u O2?

    Zákazníci s paušálem

    OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s Vaším telefonním číslem a v kartě produktu sjeďte úplně dolů k odkazu Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.

    Zákazníci s paušálem O2 Spolu

    OKU zjistíte v internetové samoobsluze Moje O2 na internetových stránkách moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici Moje služby > O2 Spolu. V seznamu služeb v tarifu rozklikněte číslo které přenášíte. V detailu služby sjeďte úplně na konec stránky k položce Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU). OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.

    Zákazníci s předplacenou kartou

    Pro získání OKU kontaktujte operátora telefonicky na čísle *11 nebo přes chat v online samoobsluze Moje O2. Po ověření prostřednictvím hovoru nebo PUK kódu Vám bude OKU zasláno formou sms.

    O2 mobilní samoobsluha

  • Kde najdu svůj OKU u O2 Family?

    OKU naleznete v internetové samoobsluze Moje O2 Family na internetových stránkách moje.o2family.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s Vaším telefonním číslem a poté v kartě Osobní údaje sjeďte dolů k sekci Moje smlouvy. OKU kód Vám bude zpřístupněn po zadání Vašeho administrátorského hesla.

  • Kde najdu svůj OKU u Tesco Mobile?

    OKU si vyžádáte formou SMS v&nbsolpředepsaném tvaru s vaším PUK kódem. Přesný tvar SMS získáte v samoobsluze TESCO mobile na internetových stránkách samoobsluha.tescomobile.cz. Po přihlášení v dolní části levého menu zvolte položku Přenos čísla volbu Chci přenést číslo, která otevře chat. Do chatu napište “chci oku kód” a řiďte se instrukcemi v odpovědi chatbotu.

  • Kde najdu svůj OKU u SAZKA mobil?

    OKU naleznete v internetové samoobsluze SAZKAmobil na internetových stránkách samoobsluha.sazkamobil.cz na kartě Přenos čísla pod volbou Přenos od SAZKAmobilu.

  • Kde najdu svůj OKU u Kaktus?

    OKU snadno zjistíte v klentské sekci Moje služby na internetových stránkách www.mujkaktus.cz/moje-sluzby. Po přihlášení v menu v pravém horním rohu zvolte položku Nastavení. V pravé dolní části stránky Nastavení klikněte v položce Rozloučení s kaktusem na volbu Získat OKU.

  • Kde najdu svůj OKU u Mobil.cz?

    OKU naleznete v internetové samoobsluze Mobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.mobil.cz na kartě Přenést čislo pod volbou Chci odejít.

  • Kde najdu svůj OKU u BLESKmobil.cz?

    OKU naleznete v internetové samoobsluze BLESKmobil.cz na internetových stránkách samoobsluha.bleskmobil.cz/selfcare/ na kartě Osobní údaje pod volbou Zobrazit OKU kód ve spodní části karty.

  • Kde najdu svůj OKU u ČEZ mobil?

    OKU naleznete v internetové samoobsluze ČEZ Mobil na internetových stránkách cezonline.cez.cz v záložce Mobil od ČEZ pod volbou Zabezpečení.

  • Kde najdu svůj OKU u GoMobil?

    Zákazníci s paušálem

    OKU zjistíte v internetové samoobsluze muj.gomobil.cz. Po přihlášení pokračujete volbou Moje služby, zvolíte požadované telefonní číslo a následně v Menu vyberete možnost SIM karta. Po ověření pomocí zaslaného SMS kódu Vám bude zobrazen Váš OKU kód.

    Zákazníci s předplacenou kartou

    OKU naleznete v internetové samoobsluze Go Mobil na internetových stránkách www.gomobil.cz/kod-ucastnika. Po zadání telefonního čísla a ověření pomocí zaslaného SMS kódu Vám bude zobrazen Váš OKU kód.

  • Kde najdu svůj OKU kód u Emtéčko?

    OKU naleznete v internetové samoobsluze operátora Emtéčko na internetových stránkách https://samoobsluha.emtecko.cz/Login v záložce Služby, v části Profil.

Proč zákazníci přecházejí k T-Mobilu?

Neomezené volání od 525 Kč

Volání zdarma do všech sítí v ČR + porce dat a sleva na nový telefon

Pevný internet xDSL

Tarify, které Vám sednou.Vyvážené nabídky pro mladé, seniory, občasné uživatele i náročné dataře

V Evropě všude doma

Volání, SMS a data v EU bez příplatků. Stále ve spojení se svými blízkými

Chcete získat nabídku na míru?


Warning: Undefined variable $st_legend in /var/www/t-nabidka.cz/subdomains/m/web/public/template/template.php on line 306
+420

Nechte nám na sebe kontakt
Připravíme pro Vás nabídku na míru a službu pomůžeme sjednat